czwartek, 18 czerwca 2015

Prasówka z przymrużeniem oka (11)

Zdzieszowicka koksownia

W Zakładach Koksowniczych w Zdzieszowicach odbywał ostatnio praktykę młody chiński inżynier Dżao Szu-czang.

Jak nas informuje korespondent S. Bogatyński, Dżao Szu-czang, zanim opuścił Polskę i udał się do swej ojczyzny, złożył załodze podziękowanie, w którym czytamy m.in.:

<<Wszystkim robotnikom oraz personelowi inżynieryjno-technicznemu składam serdeczne podziękowanie za gościnne przyjęcie i serdeczny stosunek do mnie w czasie całej praktyki oraz za opiekę i pomoc, z jaką się spotkałem w Waszym zakładzie. Praktyka, którą odbyłem w Waszym zakładzie, dała mi bardzo dużo. Dlatego też opuszczając Wasz zakład i kraj, jeszcze raz za pośrednictwem „Trybuny” przesyłam Wam serdeczne podziękowanie>>.
(„Trybuna Opolska”, 30 X 1956)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz